Kinderdagverblijf Boefjes streeft ernaar om te allen tijde een goede service te bieden. Het is daarom van belang dat u als ouder/ verzorger laat weten wanneer u niet tevreden bent.
Kinderdagverblijf Boefjes is daarom aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang ?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Uitvoering van de overeenkomst
- Verandering van de overeenkomst
- Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
- Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
- Kwaliteit van de opvang
- Kosten van de opvang
- Opvangtijden
- Gedragingen van (medewerkers van) de ondernemer
- Een besluit van de ondernemer waarin de oudercommissie zich niet kan vinden
U kunt uw klacht door middel van een klachtenformulier invullen. Wij zullen de klacht uiteraard zo spoedig mogelijk behandelen en hopen samen met u tot een goede oplossing of verbetering te komen.