Klachtenbeleid

Kinderdagverblijf Boefjes streeft ernaar om te allen tijde een goede service te bieden. Het is daarom van belang dat u als ouder/ verzorger laat weten wanneer u niet tevreden bent.
Kinderdagverblijf Boefjes is daarom aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang ?

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • Uitvoering van de overeenkomst
  • Verandering van de overeenkomst
  • Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Kwaliteit van de opvang
  • Kosten van de opvang
  • Opvangtijden
  • Gedragingen van (medewerkers van) de ondernemer
  • Een besluit van de ondernemer waarin de oudercommissie zich niet kan vinden

U kunt uw klacht door middel van een klachtenformulier invullen. Wij zullen de klacht uiteraard zo spoedig mogelijk behandelen en hopen samen met u tot een goede oplossing of verbetering te komen.